wtorek, 14 lipca 2015

new arrivals!

Szycie w NibyNiby nabrało tempa, w międzyczasie napływały do mnie nowe materiały z których realizowane będą najbliższe zamówienia. Czekam jeszcze na piękne tkaniny, mam nadzieję że przyjdą lada dziań!





Krata zamówina z myślą o mnie i Jaśku:)




Wzorzyste dzianiny, lekkie arbuzy i mickey idealne na letnie chusty i tshirty, reszta-dresówki:)

Piękna dresówka w kokardki na pudrowym różu - będzie szyte dla mamusi Kubusia :)


Lekka,szara dzianina w gwiazdy na letnie ciuszki i akcesoria



Dresówkowe czachy dla małego Kubusia:) Strasznie mi przypadły do gustu, jak tylko znajdę czas to będzie też i coś dla Jasiorka:)




Z komiksów zrealizowałam już zamówienie dla Natanka:) 


Bomby zamówione dla Kubusia:)


A to tajny projekt specjalny:) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz