środa, 15 lipca 2015

Pani gadżet!

Nie będę ukrywać, lubię gadżety:) Bardzo się więc ucieszyłam, gdy zostały one zamówione w NibyNiby:)

 Oto rewelacyjne okładki na książeczkę zdrowia dziecka z zakładką:) Pierwsza, kolorowa powstała na zamówienie Kasi. Tak spodobał mi się ten pomysł,że uszyłam rowerkową na książeczkę Jasia. Wreszcie wyniki badań nie będą mi wypadać, bo można je włożyć pod okładkę, a rogi książeczki nie będą pozaginane!
















  Gadżet numer dwa! Worek-plecak - na zamówienie Elizy dla jej synka Bartusia:) Latem zmieści łopatkę i wiaderko na plażę, a po wakacjach będzie idealny na buciki do przedszkola:)










Niebawem powstaną kolejne worki w ramach tajnego projektu specjalnego:)










1 komentarz:

  1. Chciałam się zapytać jak należy przeciągnąć sznurki, aby worek ładnie dało się ściągnąć?

    OdpowiedzUsuń